I’ll fly away

Förra inlägget handlade om Öland. Det kommer de nästkommande med att göra. Jag lägger i en högre växel denna vecka och uppdaterar lite mer. Vi är hur som helst tillbaka på ön och är i vår sommarstuga. Hade jag bott i en storstad hade jag nog kallat detta ställe för mitt lantställe. Men eftersom jag nästan bor på landet så funkar det ju inte. Då skulle det låta som om man var på sitt lantställe för jämnan, även när jag var hemma. Om några år kanske jag kommer kunna kalla detta för mitt lantställe.

badhusgatan wordpress philip hördegård

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

