___/\___

Att röra på sig är väldigt trevligt. När jag gick i år 6 skulle jag satsa på fotbollen. Jag skulle gå fotbollsgymnasiet, vara tuff och spela i A-lag. Ett och ett halvt år senare la jag ned dessa tankar helt och hållet. Träning tog mindre och mindre plats i min vardag medan internet och datorer fick mer och mer utrymme.

Plötsligt får jag jag ett infall, dammar av mina fotbollsskor, börjar träna med ett A-lag. Börjar i samma veva snöra på mig mina leriga löparskor. Inomhusskorna trär och också på mina fötter, bara för att få lira lite volleyboll en gång i veckan. I söndags gick det till och med så långt att vi börja diskutera inköp utav längdskidor och långfärdskridskor.

Philip hördegård typografi

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

