uhu

Förra veckan köpte jag en tavla. Jag tycker verkligen att det är en fin tavla, lite speciell med intressant ansiktsuttryck. Frågan är om jag hade köpt den om jag inte varit i Tanzania. Efter en lång utlandsvistelse kan man kanske tänka att man ska få en uppenbarelse som förändrar livet. Någon sådan har jag inte fått, men jag är flera erfarenheter rikare.

Och kanske, har jag påverkats utan att jag själv märker det, kanske utan att någon märker det. Det märks inte förrän jag ser den här tavlan, dess motiv och det den uttrycker, som jag verkligen inser vad jag har fått uppleva.

Just nu spenderas mycket tid nedanför denna tavla vid vår dator. Där försöker vi göra lite musik, ibland bra, ibland inte fullt så bra.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “uhu

  1. christin

    Den tavlan hittade du på Erikshjälpen! Har sett den där, bra val om du köpte den./ Christin

Kommentera

