blue his house

Igår var jag på födelsedagsfirande med goda vänner. Vissa hade slips och till och med fluga, jag hade inget dera, och fler där till. Men en trevlig fest var det ändå!

Idag ser jag ut genom fönstret och undrar vad jag gör innomhus.

Imorgon har jag inte lov. Imorgon ska jag arbeta, läsa, Illustrera och schemalägga mitt liv.

knitted tie virkad slips ralph lauren skjorta charmbray

knitted tie virkad slips ralph lauren skjorta charmbray lemanian vintage watch

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

