Tillbaka på badhusgatan

Nu är jag hemma, en hel vecka har jag varit det. Landat med planet men inte riktigt landat mentalt. Man är kvar i det afrikanska lugnet, tempot här är ett helt annat. En tuff vår väntar. Har packat upp mina väskor och förundras över att Britney gör dubstep, att min syrra blivit fashionista, att man har möblerat om bland butikerna i Jönköping och att allt annat är precis likadant som det var innan jag reste bort.

Fler bilder från afrika kommer så småningom upp här! Nästa vecka bär det av norrut för lite snowboardåkning för min del.

tote bag duffel bag brown leather brun skinnväska

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Tillbaka på badhusgatan

  1. Cissi

    Kul med den svenska verkligheten eller….?
    Ps. snygg jacka

Kommentera

