Suit up for wedding

Man ska ju vara fin på bröllop. Jag tog på mig en skjorta, kände mig inte tip top. Kom på att jag sett en kostym i morfars garderob, en som han inte använder! Provar den och, tro det eller ej, den sitter som ett par välanvända vandrarkängor – Bra! Plötsligt blev jag placerad i samma nivå som de äldste männen, gick och hälsade i hand med de andra kostymgubbarna och växlade några simpla fraser med de andra tuffa.

Hoppade in på en bröllopsbild, mest på skoj. Innan jag visste ordet av stod tio bröllopsfirare och plåtade mig med bröllopsparet, som om jag vorit en minister.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

