Classic post

philip hördegård badhusgatan wordpress leather bag brown sandals tanzania africa

philip hördegård badhusgatan wordpress leather bag brown sandals tanzania africa

Det känns som att min tid här nere börjar lida mot sitt slut. En månad kvar, en månad med ett fullspäckat schema. Nästa vecka ska vi ha ett läger för små barn. Samtidigt kommer min vän Daniel (samt fyra volontärer) hit för att fira jul och bestiga Kilimanjaro. Efter det ska jag fylla år, fira min morfars födelsedag, gå på en en god väns brölllop och känna på den Indiska Oceanens vatten.

Det är med skräckblandad förtjusning man inser att man ska hem. Hem till plugg och jobb, hem till familj och vänner. Hem till en, inte hundra procent utstakad, framtid. Från ett fridfullt Tanzania fyllt av nyfunna vänner och erfarenheter. Mitt sug efter att resa har ökat. Att få se nya platser och möta andra människor känns efter dessa två månader väldigt lockande.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Classic post

Kommentera

