Leo nitakwenda

Jag vet väl inte riktigt vad jag ger mig in på känns det som. Jag har hur som helst ett helt sjukt spännande dygn framför mig!

Reserutt:
Tar buss från affären kl 9.00.
Träffar moster m. familj i Stockholm
Flyget avgår 21.00 från Stockholm Arlanda.
Landar sedan i Rom för att fylla på de tomma sätena.
ca 02.00 serveras Lunch!? skum tid.
Runt 05. landar vi i Etiopien för Paus samt för att byta plan
En stund senare smyger vi ner i Kenya för att tömma planet på lite passagerare.
Till slut landar jag på Kilimanjaro International Airport 13.55 lokal tid.

Under tiden jag flyger så kan ni lyssna på min afrika-playslist på SPOTIFY
En salig blandning

philip hördegård badhusgatan wordpress bloglovin tanzania spotify lista pussel puzzle africa afrika

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

