∫˚Ø˚∏D∆G

Istället för de numera klassiska inläggen innehållande söndagsmiddag borde vi kanske slänga på ett Söndagschtek. Jag har tenderat klä mig mer välklätt på söndagar den sista tiden. Bra/dåligt, vet inte. Borde jag veta? Nej. Borde det diskuteras? Nej.

Hur som helst, söndagen spenderades till stor del hos min farmor. Sjukt bra väder, sjukt bra mat, sjukt bra promenad till sjön. Nu ska jag jobba två dagar till.
philip hördegård preppy camel scarf badhusgatan wordpress herrmode fashion

philip hördegård preppy camel scarf badhusgatan wordpress herrmode fashion

philip hördegård bloglovin wordpress badhusgatan

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

