»¥«

Mina rubriker blir bara sämre och sämre och min bror uttalade sig om min blogg idag. Han tyckte att den var emotionell. Lite som My Chemical Romance antar jag. Fast det tycker inte jag. Jag tycker att jag är… jag är ganska positiv, det går bra nu. Lite Waka waka.

Vad sägs om lite disco @ my place på fredag? Jag drar ju ändå till Afrika på onsdag.
Philip hördegård badhusgatan wordpress bloglovin flanellskjorta utgång rutig

Philip hördegård badhusgatan wordpress bloglovin

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

