Söndagsparty

Min helg har varit en av de trevligaste sedan jag slutade jobba helg för ett par veckor sedan. Nu är det det som så att jag, ju åker till Tanzania den 20 okt och vill passa på att ha det sjukt trevligt här hemma så länge jag kan. Hur som helst känns det som jag har gjort vettiga saker i helgen, lite produktiv liksom. Men till slut hamnade jag, stående, på en toalett i en kyrka, i Småland. Tack.
philip hördegård badhusgatan wordpress linneskjorta grå grey linnen shirt cropped pants korta byxor oxford skor shoes

philip hördegård badhusgatan wordpress linneskjorta grå grey linnen shirt cropped pants korta byxor oxford skor shoes

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Söndagsparty

  1. Haha häftiga bilder,! och snygg skjorta.

Kommentera

