√ OK

philip hördegård kaffe badhusgatan bloglovin wordpress blogg grafisk design form art director creative

Jag gillar att få brev på posten. jag älskar att få ett kuvert med mitt namn på, ett handskrivet kuvert med ett handskrivet kort. En berättelse från en vän som rest bort eller bor på en avlägsen plats. Detta händer allt för sällan. När jag kommer hem från jobbet och öppnar brevlådan är det alltid med en förhoppning om att det ska finnas något till mig där i. Oftast är det inte så, och de få gånger det mitt namn är textat på något utav alla papper är det reklam eller någon sunkig räkning.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

