Kitomtom

Nu är jag framme i Coca Colans förlovade land, Tanzania. Att hänga på flygplats är ändå något väldigt spännande och exotiskt på något vis, olika människor som ska till olika ställen. Undrar lite vad folk funderade om mig. Undrade någon vad jag skulle ha för mig i Tanzania?

Mycket har redan hunnits med. Jag har bland annat spelat basket med natives, besökt läderfabriken shah Industries där jag förhoppningsvis kommer kunna göra en customized beställning. Tagit en prommenad och drukit läsk för 3 :-, vilket i och för sig är rätt sunkigt. Blir lätt för mycket av det goda, får bli en nyttig resa, förutom allt vitt bröd och jordnötssmör. David och jag har börjat planera bygget av en liten dold terass där man ska kunna dricka kaffe och koppla av. Får se hur det slutar!

philip hördegård wordpress tanzania moshi marangu ethiopian airlines kilimanjaro fashion mode herrmode bloglovin grå kavaj

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

