Det var länge sedan jag åkte bräda. Jag och syrran tog en tur idag! finfint! Idag har jag varit helt ledig för första gången på några veckor. Det känns skönt att jag ändå varit så produktiv som jag har varit, motion x3. Löpning, bräda och en bra tennismatch mot Söder. Jag gillar livet.

philip hördegård badhusgatan wordpress lonka boardclub longboard bloglovin blogg palmemössa röd mössa sotarmössa

philip hördegård badhusgatan wordpres bloglovin blogg lonka boardclub longboard bloglovin blogg palmemössa röd mössa sotarmössa sector nine 9

bloglovin blogg badhusgatan

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

