Tack

För att ni har väntat. Jag har nu kommit tillbaka från min Malmövisit och mår alldeles förträffligt, mätt är jag också, för det bjöds på fantastisk mat! Vi vinkade av mina skejtande bröder nedanför Turning torso, Fantastiskt vacker byggnad! Efter detta begav vi oss ut på stan. Malmö, varför har jag inte varit där tidigare, en oerhört vacker stad. Lilla torget, alla gamla hus, alla nya hus. Form och designcenter hade jag nog kunnat dedikera ett helt inlägg till. Känner på mig att jag hade trivts i Malmö och ändå har jag inte sett hälften.

Kavalkad
philip hordegard hördegård wordpress badhusgatan malmö weekend tres bien shop turning torso

philip hordegard hördegård wordpress badhusgatan malmö weekend tres bien shop turning torso

philip hordegard badhusgatan wordpress bloglovin malmö turnng torso tres bien shop stapelbäddsparken

philip hordegard hördegård wordpress badhusgatan malmö weekend tres bien shop turning torso

philip hordegard hördegård wordpress badhusgatan malmö weekend tres bien shop turning torso

badhusgatan wordpress philip hördegård bloglovin malmö tres bien shop

philip hordegard hördegård wordpress badhusgatan malmö weekend tres bien shop turning torso

Tack Evy och Lennart för er fantastiska gästfrihet!

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Tack

  1. Lennart Carlsson

    Nöjet var helt på vår sida! Kul bilder! Hur går det med Joels fot? Ha de´ bra alla!!!/Lennart

Kommentera

