20.e

Tanken var att detta inlägg skulle publicerats den 20e. Det är nämligen den 20.e oktober som jag åker, alltså exakt om en månad. Jag ska till Tanzania för att arbeta som volontär i tre månader. Samt fira min 20.e julafton och 20.e födelsedag. Denna resa kommer nog bli helt fantastisk och jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan under min vistelse vid Kilimanjaros fot och eventuellt också dess topp.

Mitt pass har några år på nacken. Bilden skulle i princip kunna föreställa vem som helst. När min bror fick se passet la han sig på marken och vred sig av skratt. Ja, vad säger man…philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress resedagboken blog blogg resa till tanzania afrika kilimanjaro moshi pass bestiga berg

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “20.e

  1. En riktigt skön bild. Inte bara den på dig på passet,utan hela!

Kommentera

