Beep

Ibland känns saker nya och spännande, ibland känns saker gamla och urtrista. Leksaker till exempel. Jag kommer ihåg när jag var liten. 11 år och vapengalen. Vi brukade i regel åka till High Chaparall en gång gom året, så att vi kunde leka av oss och slippa skjuta på hästarna i hagen på baksidan av huset hemma! Jag kommer ihåg sista gången jag var där. Jag minns det nästan som igår. Jag hade haft höga förväntningar! Jag tänkte på hur jag skulle på klättra upp på taken, slänga mig i gruset och peppra ner mina syskon och kusiner med knallpulver. När vi kom fram till den lilla westernstaden kände jag hur det tog emot, jag stapplade fram och försökte nog utbrista i något coolt västernvrål i sann Clint Eastwood-anda. Men så blev det inte. Mina steg var tunga och jag fick inse vad som hade hänt. jag hade blivit för stor för sånt här. Det var verkligen inte kul längre. Och detta faktum i sig var ju inte heller kul, jag som hade vart så peppad. Men sånt är livet.

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blog blogg modeblogg skinnjacka svart flanellskjorta brun rutig

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blog blogg modeblogg skinnjacka svart flanellskjorta brun rutig

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blog blogg modeblogg skinnjacka svart flanellskjorta brun rutig

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

