Det bästa av två världar

Varje år gör H&M en specialkollektion med ett, oftast, välkänt varumärke eller en designer. Jag äger själv en kostym från Jimmy Choo-samarbetet som jag hade på studenten. När jag fick reda på att H&M och franska Lanvin skulle göra jobba ihop tänkte jag först att det skulle vara hur intressant som helst! När jag sedan tänkte efter slog det mig. Detta skulle lika väl kunna bli hur ointressant som helst. Detta har ni kunna läsa i min twitter-feed uppe till höger. Lanvin är ett väldigt hypat varumärke, men jag har aldrdig riktigt förstått stoheten i deras produkter. Jag har gått på tricket! Tricket att Lanvin kan göra sneakers som kostar fem tusen, och att det någonstans är coolt. Det är det egentligen inte. Tricket att lavin gör supercoola kläder fast jag egentligen inte gillar dem. Tricket gjorde att jag köpte en slips från dem, jag som inte ens använder slips (slipsen kostade visserligen en tia på second hand, men är inget vidare snygg). Och jag som ska vara insatt i hur mediebranchen fungerar. Men ändå kan jag nog ändå tro att sammarbetet blir intressant.

Läs mer om min slips här

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blogg blog herrmode hm lanvin H&M alber elbaz sammarbete designer <3 slips grå tshirt

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blogg blog herrmode hm lanvin H&M alber elbaz sammarbete designer <3 slips grå tshirt

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blogg blog herrmode hm lanvin H&M alber elbaz sammarbete designer <3 slips grå tshirt

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blogg blog herrmode hm lanvin H&M alber elbaz sammarbete designer <3 slips grå tshirt

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

