Morgon till kväll

Jag var uppe tidigt idag. Jobb. Dimman på morgonen är fantastiskt vacker. Den ligger där helt stilla i ett tomt landskap. Jag njuter, man borde verkligen gå upp tidigt på morgnarna, man vinner så mycket på det! Ringde lite samtal idag med positiv utgång, knega lite till. Senare på dagen fick vi besök av min skäggige morfar. Vi pratade om Afrika lite, ja eller mycket var det och väldigt givande. Jag börjar nog få lite resfeber.

Bild två är ingen ficktjuv, utan det är min nya almanacka,
då jag, som tidigare nämnt, inte längre har någon telefon med mitt gamla schema i min ägo.

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg modeblogg fashion blog sweden swedish for men för killar män herrmodeblogg weekendbag parkas

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg modeblogg fashion blog sweden swedish for men för killar män herrmodeblogg läderaccessoar schema läderpärm läder

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg modeblogg fashion blog sweden swedish for men för killar män herrmodeblogg weekendba

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

