Stress

Lite utav en känsla jag har just nu. Mitt rum har inte återhämtat sig från efter studenten. Inte för att det var någon slags high-life-party där inne men, studenmössan samt diverse kort och gosedjur ligger på fel ställen. Och alla dessa papper…och kläder. Finns en facebookgrupp. ‘det är inte golv, det är en vertikal garderob’, där har ni känslan just nu. Jag kanske överdriver, min situation är nog inte mer miserabel än någon annans. Jag bor ju i alla fall inte i ett U-land…än….Annars försöker jag ta dagen som den kommer.

För övrigt såg jag att en av mina kamrater var med på Idol idag, han var bra!

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blog blogg bloglovin gey pants gråa byxor vita white sneakers high top denim jacket jeansjacka

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blog blogg bloglovin gey pants gråa byxor vita white sneakers high top denim jacket jeansjacka

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress blog blogg bloglovin gey pants gråa byxor vita white sneakers high top denim jacket jeansjacka

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

