En hand i himlen

Titelspåret på skivan med samma nämn, faktum är att min kusin delar namn med denne artist. Jonathan johansson. En hand i himlen, en hand någon annan stans. Lite så känner jag, jag har väldigt många tankar, idéer, funderingar och ambitioner samtidigt som jag försöker hålla kvar en hand i himlen. Just nu går min tid år till att ringa många samtal för att få höra, nej tyvärr, samtidigt som jag jobbar och försöker ordna en vettig tillvaro trots icke-humana arbetstider. Vad är morgon, vad är kväll. Vad är natt, vad är dag? Gränserna mellan helg och vardag håller så smått på att suddas ut. Förutom detta håller jag på med en planering inför höst/vinter/vårprojekt, samt fotar lite varje dag för att göra er till freds, fast jag tycker ju att det är lite kul med.

Ju fler kockar ju sämre soppa, min situation är snarare, en kock, 1 000 ingredienser, soppan sen…Den reder vi nog ut.

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg blog herrmode grå kavaj blazer hatt inspiration

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg blog herrmode grå kavaj blazer hatt inspiration

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg blog herrmode grå kavaj blazer hatt inspiration

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg blog herrmode grå kavaj blazer hatt inspiration

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress blogg blog herrmode grå kavaj blazer hatt inspiration

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

