tagasi

Rubriken är, dagen till ära, på estniska. Att drutta omkring i kostym kan man inte alltid göra. Visserligen vore det lite festligt men ibland måste man trä på sig uniformen och arbeta i sitt anletes svett, för att då kanske förtjäna det där jobbet, där man kan gå runt i kostym. Fast den där kostym-grejen har nog stigit mig över huvudet. Jag är nog ingen kostymkille, även om det är gött. Daniel är en kostymkille. Jag är nog en crazy kille.

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress

philip hördegård hordegard badhusgatan wordpress

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “tagasi

  1. Jag önskar jag vore en kostymkille!

Kommentera

