1_litre

Nu är jag hemma. Tittar ut genom mitt fönster från husets andra våning. Det ser så dystert ut med regnet…och molnen. Trädens enorma lövverk är det enda som över huvud taget gör det värt att titta ut.

Igår var det tv-spelskväll. Och de som känner mig väl, vet att jag inte är ett riktigt tv-spelsfreak. Visst jag kan tycka att det kan vara kul att springa runt och jaga terrorister hemma hos lite kompisar ibland, men jag har aldrig fastnat för det. Jag glömde till och med bort att ladda ned `världens bästa spel` när det lanserade helt lagligt och gratis för Mac. Men igår hände något, vi skulle spela Fifa10 och jag tänkte väl: kan vi inte ta något med lite våld i alla fall…? Men Fifa10 blev det och jag var riktigt dålig. Men jag försökte och till slut var det riktigt kul! Alltså är gårdagens skräll Fifa10, ett roligt spel.

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress photography fashion

philip hordegard hördegård badhusgatan wordpress photography fashion

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

