Beige

Att hela dagar spenderas på stranden är ingen ovanlighet inte heller att vara sist upp från den. Det är skönt att vara på stranden. På stranden kan man Sola och bada, vilka är två klassiker som aldrig kommer gå ur tiden. Man kan spela Beach-volleyboll, en sport som jag personligen anser vara den enda sport värd att lägga ner tid på (högst personlig prioritering). Nu börjar detta likna något fånigt inlägg på semestertips.

Men här kommer det sista och enligt mig ett väldigt viktikt tips. Man kan också läsa! Jag tror att det är väldigt bra att läsa. Nog om det! Det har dock blivit lite väl få lästa böcker för min del. faktum är att min första (och enda) semesterbok inhandlades så sent som i förrgår, en mulen dag på en Second Hand-butik. Tio riksdaler för `Den siste Mohikanen` en utgåva från 1967. Årtalet och omslaget var väl det som gjorde att boken blev intressant. Troligtvis kommer språket vara gammalmodigt, men det kan bli intressant att läsa! Får se hur det utvecklar sig, lite mer klassiker skulle man ha i bokhyllan!

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Beige

  1. Gött med ”Den siste mohikanen”! Bra kvalle på bok må jag säga. Claaaasssssic shit!

Kommentera

