Ikon

Till höger i bild hänger en Ikon. Denna Ikon har en gång tillhört Dan och på omvägar har den nu hamnat på min vägg. Ikoner är snygga, lite mystiska och heliga. Det finns även en tidning som heter Ikon, Den är också snygg, lite mystisk och … Nej, helig är den kanske inte, men den tar upp saker och berör ämnen som kan vara heliga.

För ett par månader sedan fick jag syn att den ovan nämnda tidningen hade en tävling på gång. Jag började fundera lite på idéer och till slut hade jag mitt koncept klart. Jag skickade in min pdf-fil och ett par dagar senare får jag ett samtal från @DanielWistrand. Jag har inte sagt för mycket, och inte heller för lite. Mer än så här ska jag inte tala om. Eller jo. Om du åker på festivalen Frizon så kommer du få veta mer, eller om du läser tidningen Ikon…

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Ikon

  1. Härlig blogg philiiip! 🙂

  2. mimmi

    Bra gjort!
    Ser fram mot att se resultatet. 🙂

Kommentera

