Härlighet

Uppdateringsfrekvensen på bloggen har under sommaren varierat, detta är ju ganska förståeligt för en amatörbloggare som jag är. Något som är mindre förståeligt är hur många läsare som ständigt är inne på bloggen. Jag ska inte säga att jag har tusen läsare, för det har jag inte. Men det är en liten skara. Och vad glad jag blir när jag ser att statistiken ibland ökar. Jag fick också en jättetrevlig kommentar som verkligen gjorde mig glad.

Nåväl, för er som inte följer min Twitter, kan jag meddela att jag i stort sett pendlar mellan Öst- och västkust. Förrförrförra veckan Hönö, förrförra veckan, Öland, nu i helgen, Göteborg och nu i veckan åker jag tillbaka till Öland så småningom. Livet är fint.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

