Växa

Att växa upp är spännande. Spännande och konstigt, folk flyttar och folk jobbar och folk vet inte. Undertecknad stämmer överens med i princip alla tidigare nämnda nämnda punkter. Kalla det medvetet eller omedvetet, jag vet inte, jag har sedan ca fem år tillbaka börjat samla på mig ”bra att ha saker” inför min kommande flytt (när nu den inträffar). Detta har då skett i samråd med min mor, eller samråd är det kanske inte. Mammasråd skulle kanske passa bättre. Eller mammatips. Hon har hittat ett fint glöggkit åt mig, även lite porslin och nu det senaste tillskottet i samlingen till mitt framtida hushåll är ett kit med husgeråd som består av bunkar och måttsats i rostfritt stål, fint!

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Växa

  1. mimmi

    Vuxen poäng till dig Philip Hördegård!

  2. galet va snygga bilder du tar!

Kommentera

