Semester

Japp det är precis vad jag har. Jag är vid vår sommarstuga på Öland och dagarna i ända ligger jag på stranden! Detta blev det dock ändring på idag. Jag vaknade utav knallande åska. Skönt med ett break från denna eviga hetta. Gräset på vår tomt, som snarare sett ut som hö, mår troligtvis också bättre utav detta.

Under dagar som dessa får man lov att göra det man inte hinner med när man är på stranden, som att städa och annat nödvändigt. Detta gjorde inte vi…vi åkte på loppmarknad. Denna loppmarknaden brukar vi åka på varje år och fynda brukar man också göra. Mitt nyckelfodral och min svarta skinnväska köpte jag här för en liten slant.

I år var utbudet inte sämre än att jag kom hem med en klocka och två slipsar. Bra. Klockan kanske kommer att få ett specialinlägg så småning om. det är nämligen en ganska schyst pjäs.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

