Spin-off effekter

Snitsig rubrik! Dock ett mer innehållsfattigt inlägg. Jag tycker det är svårt med rubriker, de är sannerligen ett nödvändigt ont. På dagarna jobbar jag just nu väldigt mycket, när jag kommer hem ska det fixas och trixas och det gläder mig att ni fortfarande läser, tittar in och kommenterar emellanåt. Bloggen har inte varit så aktiv, dock twittrar jag som aldrig förr, vilket har blivit roligare och roligare.

För ett par inlägg sedan nämnde jag foto, jag gillar foto, jag gillar foton, jag gillar att fotografera. Jag gillar mycket. Jag har numera en kamera som jag makt över till 100%, vilket är väldigt skönt då familjekameran tenderade att konstant ha ett fullt minneskort. Nu är det andra bullar, nu kan jag plåta hur mycket jag vill, till och med filma, blir nog en liten film någon gång…förhoppningsvis. Nedan ser vi ett par fulsnygga bilder från en fotosession jag, mina bröder och Natanael hade för några veckor sedan. Jag gillar fulsnygga bilder. Jag och Natte turades om att fota, och assistera varandra. Bilderna som följer har jag tagit.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

