Torsdag

Hej

Nu var det en tid sedan jag skrev här..Och när man har varit borta brukar man ju säga att man kommer tillbaka med ny kraft och energi. Tyvärr är fallet inte riktigt så. Jag har åkt på en ordenlig förkylning som, tack och lov, ha börjat ge efter.

Jag har nu börjat jobba, vilket är väldigt kul. I och med mitt nya jobb har jag kunnat klä upp mig lite mer, till skillnad från mitt gamla, då jag jobbade på en restaurang där man serverade mat så snabbt man kunde. Nu får jag mer utlopp för min kreativitet. Även om slipsen känns svårburen är det inte helt omöjligt att det blir att knyta en runt halsen när hösten närmar sig.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

