Sist

I början av veckan for jag och min klass till Mellbystrand för att ha ett dygn av gemenskap, bra var det! Vädermässigt hade dag ett kunnat vara bättre, men vi deppade inte för det. Vi grabbar begav oss istället för att undersöka grannskapet. Mina klasskompisar och jag är ganska olika på det sättet att jag tycker att arkitektur är intressant. De tyckte nog att jag var någorlunda knasig som var tvungen att fota vissa hus. Men vissa var verkligen sinnessjukt snygga!

Senare på kvällen åt vi en bit mat på Resaurang Stallet, tal hölls och minnen diskuterades, en höjdpunkt på vår resa. Helt klart! Efter middagen började molnen spricka upp och vi fick solnedgång utan dess like. Solnedgång över lag kan vara det härligaste som finns, sitta och supa in den sista värmen och bara njuta, fantastiskt! Morgonen där på var det inte ett moln på himlen, så ett besök på stranden var det ingen som ifrågasatte.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

