Foto

Foto och grafisk form är något jag verkligen har börjat intressera mig mer för det senaste året. Just nu har jag sjukt många fotoidéer antecknade. Det är bara dra ut brorsan och smälla av lite blixtar. På tal om blixtar så är det ju inget som är särskilt billigt. Tur som jag har har smet jag en dag förbi Erikshjälpen och såg en kamerablixt. Skulle den kunna passa vår kamera, tänkte jag. Jag chansade för 50 kronor, och den satt som en smäck i blixtskon. Det är just någon slag konstig form av modefoto. Gärna fulsnygga bilder, oskarpa och felkomponerade , symetriska och assymetriska. Konstfoto kanske det är mer? Jag vet inte riktigt men kul är det. Glöm inte att följa mig på Twitter.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Foto

  1. Hannes

    oj vad fina!

Kommentera

