Grått

Idag var det fint väder men det slutade i molnighet och tidvis regn.

Skoldagen började med att lämna in färdiga skolarbeten samt att släppa en stor börda från axlarna i form utav ett antal välskrivna mattetal. Detta låter väl alldeles utmärk. Under eftermiddagarna den senaste tiden har min sinnesstämning dock tenderat falla åt ett tröttare jag , vilket är väldigt tråkigt. Detta gör mig till en ganska seg- ja till och med kanske tråkig person.

Ikväll blir det celebert umgänge med klasskamrater och diverse löst folk. Men hör och häpna, jag har inte ännu nämnt helgens planer, vilka förblir en hemlighet…ett tag.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Grått

  1. anonym

    Jag tycker din blogg är bra. fortsätt skriv. Är anonym nu, för det vill jag.

Kommentera

