ojoj

Vänta lite är det inte något som ser väldigt konstigt ut på bilden. ja, i alla fall om du frågar mig. Nördig som jag är har läst att man skall anpassa slipknutens storlek efter val utav krage. Detta är något jag aldrig tidigare tänkt på. När jag själv har knutit mig en slips har det oftast gått obemärkt förbi i en simpel four in hand-knut. Mastodontknutar som Windsor och dubbel windsor har jag aldrig ens försökt att ge mig på. Men nu kunde det inte undgå mina ögon. Bilden beskriver ett scenario där denna tidigare nämnda ”regel” inte har tillämpats.

bad tie knot

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

