Frekvens

Jag har inte bloggat särskilt mycket den senaste tiden. Det har blivit ett kort inlägg av bara farten. Ganska tråkigt att det har blivit så, men är det kanske en reaktion mot att antalet läsare har minskat under den senaste veckan. Eller är det kanske så att jag har bloggat för sällan så att mina läsare har tappat lusten och viljan att läsa vidare? vad vet jag. Det är väldigt kul de få gånger läsarna har gått upp i rekord, då blir man sugen på att fortsätta skriva och fota och greja, men de andra gångerna, när det har varit 8 pers och kikat här, då svalnar intresset från min sida.

Men för katten, ryck upp dig, åtta personer som är någorlunda intresserad av vad du har gjort för något den senaste tiden. Det är ändå rätt knäppt, men för min skull så kan du ju (om du skulle råka tycka att min blogg är intressant) tipsa en kompis om den. eller kommentera en gång, eller är det något som är extra kul när jag skriver eller när jag bara fotar eller när jag..aja jag har ingen aning, hör av dig. Anar ni ett uns utav desperation? Jag har nog drabbats av det stora bloggsyndromet; bekräftelsebehovet. En blogg som har flera tusen läsare utan kommentarar utvecklas sällan till det bättre utan snarare tvärt om.

Och till något helt annat. Jag har köpt en blå jacka. När jag kom hem med den undrar min yngre bror varför jag bara köper snygga kläder till mig själv och inte till honom.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Frekvens

  1. mimmi

    Det är inte lätt men bekräftelsebehovet finns nog hos oss alla skulle jag tro!
    Grattis du har blivit en äkta bloggare.

Kommentera

