Lördag.

I lördags skjutsade jag min bror till fotbollsträning. Det var nästan så att jag blev sugen på att damma av de gamla skorna. Eller snarare köpa nya. Jag väntade där under träningen och spenderade tiden med att skriva ett hemligt personligt brev till en hemlig organisation som kanske kommer göra min höst mer spännande.

Senare åkte jag med min mor in till stan. Hamnade på H&M och såg där väldigt schyssta barnkläder. Så skulle min framtida son kunna se ut. Lite som en gubbe, ballt! Senare handlade jag lite till mig själv med, tyvärr blir det lätt så när min mor är med.

På kvällen bar det av till Lammhult för att sjunga gospel. Det var verkligen en rolig spelning! Det var väldigt ös på sista körbänken. Och de andra med för den delen.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

