Cykelpremiär

Idag dammades de gamla cyklarna av. Jag och syrran skulle nämligen cykla till UV-scoutingen. Innan vi kunde cykla iväg skulle däcken pumpas. Systra mi, har blivit väldigt duktig på att cykla, kom knappt ihåg att hon lärde sig förra året, men hon var som en fisk i vattnet. Fast en tjej på en cykel.

Jag har blivit väldigt sugen på att köpa mig en egen cykel. Jag vill han en clean och enkel, kanske en racer. Känner att det vore skönt att gå tillbaka till det gamla efter att ha åkt longboard ett par säsonger nu. Cykel är ju faktiskt mycket skönare. Visst vore det ballt med en fixed gear, men det käns som att jag bara är ännu en hypekille som skaffar det för sakens skull. Det är nog kul kan jag tro, men för min del är det nog kul en sommar. Så jag lämnar det år andra hipsters och cykelintresserade.

Väl på UV Berättade min vän Victor om mobbning. Det var verkligen bra!

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Cykelpremiär

  1. Krill

    Gillar verkligen dina bilderna, dom ser så härliga ut!

Kommentera

