Tisdagen den 23.e april

Bilderna nedan beskriver min dag kort och gott.

I morse pillade jag lite med en intervju som vi har gjort med lokalpolisen i stan.

Något senare hämtade vissa av oss ut våra studentmössor, med blandade hälsningar på, kalla det vad du vill, jag kallar det humor av något slag. Min mössa har dock inte kommit än, då jag beställde min hemifrån. Jag såg även ett fantastiskt litet klotter på en whiteboard. Det är verkligen min typ av humor.

När Skoldagen var slut följde en väldigt trevlig pojk med hem till mig för att prova en smoking som vi har. Stiligt är ordet.

Just nu pluggar jag matte, som är helt oinspirerande när man inte förstår. Dock, när man fattar och löser uppgifter får jag en liten kick. Till och med ett litet rus kanske.

God afton

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

