Ung konst

Min wordpress-applikation på telefonen är lite ur funktion skulle man kunna säga. Lite tråkigt då jag fotar merparten av mina bilder med Phonen.

Jag har kommit på en ide till en skön reklamfilm i samma stil som tidigare film. Men den är lite hemlig…kanske till och med hemligare. Får se vart det kan ta vägen. Jag tror jag önskar mig en egen kamera på studenten.

Ibland är jag och hämtar min syster på fritids. Senast tog jag en sväng i mina gamla korridorer Där fick jag se dessa trevliga skapelser. Som grafisk formgivare kan man nog lära sig mycket av ett enklare formspråk.

Intressant att se hur olika alla tavlor är. Vissa är verkligen superenkla, medan andra är mer detaljrika. Charmigt är ordet!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

