En tanke

När jag läser bloggar återkommer en fras som jag blir så otroligt trött på. Det är en fras som får det att verkligen klia så att stolen jag sitter på blir plötsligt vädigt obekväm. känslan som infinner sig är ungefär som den då snön precis har smält och våren nalkas och då. Pang! börjar det snöa igen. Frasen är; Förlåt för dåligt bloggande, jag ska bättra mig.

Dagen jag började blogga bestämde jag mig för att meningen inte skulle skrivas på detta tangentbord. Men visst, nu har uppdaterandet inte varit särskilt frekvent och jag måste erkänna att det har ryckt lite i mina fingertoppar att skriva de förbjudna orden. Förl…..frdligt..blog…ned. Tur jag klarade mig denna gången.

I takt med att mina inlägg har minskat i antal per vecka har också mitt läsarantal minskat. Jag är ganska nöjd med rekordet på 58 personer. Dock är jag stolt över mina bloggkollegor PiLen och Dan som har haft hela 220 besökare.

Den sista tiden har bloggen fått en liten fashiontouch. Är detta något, mina (ibland) 58 läsare, gillar? berätta om det är något jag ska skriva mer/mindre om. Någon efterfrågade även en frågestund. om om det är någon fråga du vill ställa till mig så kan du ju absolut skriva en kommentar till inlägget.

Medans du spånar på någon fråga så bjuder jag på en video. Så här ska en visning göras, klockrent!

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “En tanke

Kommentera

