A major impact

Min helg har varit mycket bra. Större delen har spenderats i kyrkan, då jag har varit med och sjungit. Helhelg med linecheck på fredakväll, soundcheck och finjustering på lördag. Sedan drog det hela igång runt sju. Upp tidigt söndag morgon för att medverka på gudstjänst. Fick även idag testa på rock n’ roll livet, flytta trummor plocka ner en sinnessjukt stor ljusrigg med mera.

Jag har även lärt mig lite mer om ljudteknik inför torsdagens konsert. Det är i alla fall en del i mitt projektarbete, så nu känns det lite bättre trots motgångar med brutna ben hos basister och annat. Kom och ta med dig alla dina vänner, detta vore väldigt roligt tycker jag.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

