Lite varmare, lite molnigare

Vet inte om det är min grej det här med att lägga upp bilder på mig själv. Idag är kanske ett undantag, det väl för att beskriva en liten situation. Det var nämligen så att när jag och min bror skulle gå till bussen som skulle ta oss till skolan, sa han plötsligt. ”Du ser ut som en raggare” med en underton som inte var av upplyftande karaktär. Varpå jag förvånat endast svarar ”Nej”. Efter ett par tysta sekunder säger han.”alltså inte en sån töntig raggare som kör runt i sin bil flera varv på stan, utan mer en sån som gillar att meka med bilar” Okej tänkte jag…men jag ser ändå inte ut som en raggare. När jag sedan frågar mina klasskamrater om min broders ”påhopp” var befogat, svarade de. ”Nej. Men du ser ut som en MC-snubbbe, du skulle bara byta ut väskan mot en hjälm”

Senare på dagen såg jag en stol som hade varit snyggare i ett annat rum med en annan färg på väggen. typ vitt. Ibland blir jag lite sugen på att flytta hemifrån och inreda sitt egna hem, men detta kommer väl dröja, förhoppningsvis inte allt för länge. Det kanske kommer ett längre inlägg om typ inredning och möbler och färg. Lite form ska vi också kanske kunna bjuda på någon gång.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Lite varmare, lite molnigare

  1. Jo visst är det ballt. Men gäller som sagt att man kan bära upp dem. Men jag tycker det verkar vara en riktigt skön casualbyxa i skönt material!

Kommentera

