God morgon

Då jag oftast bloggar från mobilen tycker jag att det har känts viktigt att ha några bra bildredigeringdapplikationer. Långt ord! Hur som helst har jag sedan bloggens begynnelse tagit de flesta bilder och lagt en liten trevlig polaroideffekt på dem. Den tidsåldern kan vara förbi för min del… Kanske inte för evigt men ett tag i alla fall. Jag har nämligen, hör och häpna, betalat sju svenska kronor för en ny applikation. Och jag ska säga er detta; dessa sju spenderade kronor är de mest välspenderade sju kronorna i hela mitt liv.

För att demonstrera detta visar jag ett par bilder på frukosten jag ordnade idag.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “God morgon

  1. Är det lite Tilt Shift jag ser?

    Jag gillar dem i alla fall!

  2. Ellen

    Heej!
    Skulle inte du kunna ha en frågestund, så man får veta mer om dej 🙂

    Älskar din klädstil!

    Ha en fin kväll!! 😀

Kommentera

