Onsdag#

Idag har solen varit framme större delen av dagen. Detta faktum gjorde mig oerhört glad i själen. Hela mitt inre ler. På lunchen vill folk hålla på och dra för gardinerna för fönstren, det gör absolut inget att jag har lite sol i ögonen och får kisa med ögonen lite när jag äter. Det är så lätt att alltid klaga,” för mycket snö Ge mig sol” när solen kommer är den för stark. Ge våren sin chans när den kommer! Jag tog en extra sväng på stan bara för att få så mkt som möjligt!

broken preppy stiped sweater

 red beanie palmemössa palme mössa sotarmössa broken preppy

key holder chain leather our legacy broken preppy band of outsiders

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

