Tisdag

Idag var det inte fullt så kallt som igår. Dock så snöade desto mer. Detta mottogs med skräckblandad förtjusning av mina klasskamrater.

Eftermiddagen var en annan femma. När jag satt där ensam på mitt säte med plats för två dök solen upp och bjöd på ett fantastiskt ljus över de snöklädda ängarna. Jag bli i alla fall sån utav solsken att jag blir glad innombords och ler, om inte fysiskt så sker det innombords.

Vissa tisdagar brukar jag även hämta min syster från fritids, idag var en sån dag. Denna syssla kan kanske för vissa låta som ett jobbigt påhäng, men så är icke fallet! Det kan nog vara bland det mysigaste som finns!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

